Bokat! Äntligen!

Nu är den bokad. Resan till Cypern!!!
Måndag den 14/4 kl 07.00 går planet från Kastrup för en vecka på Cypern! Äntligen!
Det ska bli något så underbart skönt så jag kan knappt förklara...
Sola, strosa runt på strandpromenader, bada i det azurblåa vattnet, sitta på balkongen och softa och läsa, äta god mat och bara ha det så underbart skönt med gullet.
Jag kan knappt fatta det, om mindre än 1 1/2 vecka ligger vi på en sandstrand...
En energikick för min själ bara att tänka på det, jag börjar redan packa i huvudet....

Här är bilder från Fritidsresors hemsida från hotellet där vi ska bo!
Blir ni avundsjuka? Det borde ni vara! :D





Kommentarer
Postat av: mira

JA JAG BLIR OTROLIGT AVUNDSJUK! Men det kan jag ta! En vecka på Cypern är ni båda värda.

2008-04-03 @ 13:41:20
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0