Duktig om jag vill

Javisst sörru! Om jag bara ger mig fan på något så är jag grymt disciplinerad så idag har jag både skrivit det jag ska och lyssnat igenom mina intervjuer.
Sedan spenderade jag en del tid med att surfa runt på Fritidsresors hemsida.
Väderprognosen för söndag, dagen innan vi kommer ner, är 25 grader och sol, bådar mycket gott!!!
Just nu är det lågsäsong på Cypern och det gör mig inte ett piss, snarare tvärtom!
Då kommer det inte vara så jädra trångt vid poolen och stränderna! Och vi har ändå inte tänkt festa och en massa sånt, lite folk är bara en födel. Det enda tråkiga är väl att de inte har alla utflykter, jag hade velat åka på en halvdags snorklingsutflykt! Snorkla "på riktigt " (inte i halvgrumligt insjövatten där höjden av händelse är en abborre) är lite av en dröm jag har. Men det kan kanske gå att fixa till i alla fall, vi får väl se. Vi ska nog kunna sysselsätta oss, några småturer på ön, sola, bada och äta gott, sedan är jag nöjd.
Nu har Stina (min andra Stina, inte jag) precis åkt hem efter ett tvåtimmarsbesök med en minipromenad och fruksallad. Funderade på om jag skulle göra nåt som att måla exempelvis, men jag tror att jag ska ta tag lite i plugget igen, bara för att ligga lite före. Imorrn måste vi nämligen en tur ner på stan och fixa lite saker inför resan så då kan jag bara plugga på förmiddagen.
Så jag peppar mig själv med en bild för nästa vecka och återgår till blocket och böckerna!

Cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0