Imorrn blir det plugg

I fredags insåg jag redan på morgonen att jag var alldeles för seg och omotiverad för att skriva. Det blir bara slöseri på tid att sitta där och försöka. Därför bestämde jag mig för att ta ledigt den dagen. Jag följde istället med mina flickor till stan vilket det känns som att vi aldrig finner tid till annars, väldigt trevligt hade vi. Lunch å fönstershopping för min del, kassan är ganska tom efter resan. I lördags satt jag faktiskt med lite korrläsning och fix med arbetet på bussen hem i en timma, imponerad av mig själv! Idag har jag inte tittat på skolarbetet, men jag har åtminstone sökt en massa jobb.
Det jag egentligen vill komma fram till är att imorrn krävs det plugg. Åtminstone några timmar.... Därför kryper jag nu isäng tidigt, för att kunna stiga upp tidigt imorrn och ta tag i min dag. Imorrn måste det som sagt bli plugg, minst en sida lovar jag mig själv att jag ska skriva, vi får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0