Jag har fått napp!

Igår satt jag och sökte en hel hög med jobb genom vad jag kom att kalla "klicka och skicka metoden". Man klickar på alla jobb som finns inom rimligt område i Sverige, tittar snabbt på dem så de inte verkar hellustiga och sedan skickar man bara iväg en ansökan.
Idag fick jag mitt första napp!
En privat förskola som heter Lärkträdet i Malmö ringde och vill ha mig på intervju på måndag!
Shit, jag blev helt chokad!
Nu föll det sig så bra att jag ändå ska ner till Malmö i nästa vecka så jag passar på att gå på den, även om Malmö inte är mitt förstahandsval.
Får se det som en bra träning på att gå på en arbetsintervju om inte annat.
Är nästan lite skakis, nu börjar det här jobbsökandet kännas på riktigt....

Kommentarer
Postat av: mira

oj va roligt! grattis till intervjun=) eller vad man ska säga! kram

2008-04-28 @ 13:29:46
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Josse

Det kommer gå bra! Du vet vad du kan och har bra erfarenheter!!! Lycka till!!! Puss & Kram

2008-04-28 @ 14:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0