Jag ska inte ropa hej.

Just nu känns det så lätt.
Alldeles för lätt, så jag ska inte vara den som ropar hej som man säger så fint på talesätt.
Det är c-uppsatsen jag talar om. Just nu känns det lätt!
Jag har skrivit metoddelen på två dagar och det flyter. Jag har koll på läget och känner det som att jag vet vad jag ska göra.
På fredag är det dock 25% seminarium och det är då domen kommer, respondenter, handledare å jag ska diskutera och framförallt ska examinatorn ge sitt klartecken.
Så jag ska inte ropa hej, det kan gå åt helvete på fredag.
Och även om det går bra på fredag så kommer  det säkerligen komma dagar då jag sitter och sliter mitt hår.
För alla säger att det är så svårt och jobbigt att skriva en c-uppsats, då kan det inte vara så enkelt som det känns just nu. Jag ska inte ropa hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0