Lite uttråkad....

Lite uttråkad är jag faktiskt....
Jag brukar sällan ha några problem med att spendera kvällar i min ensamhet, men ikväll är det lite segt.
Pallar liksom inte hitta på nåt projekt, samtidigt som jag är för pigg för att bara dega i sängen....
Har iaf gjort iordning ett paket som jag ska skicka hem, sorterat lite kläder och provat ut vad jag ska ha med mig till Cypern.
Skulle ju alltid kunna plugga, men det känns enormt nördigt. "Vad gjorde du i lördags kväll då? -Pluggade...." Näe, det ska jag nog inte göra...
Blir antagligen att jag kryper ner med nästa bok i Stig Larssons serie snart å somnar tidigt, för imorrn är det tänkt att jag ska komma upp tidigt på promenad å sedan plugga.
Pojken är på fotbollsläger, med förmaningar från mig att ta det lugnt för vi vill INTE ha några konstiga sträckningar, brutna ben eller hjärnskakningar innan vi ska åka! Hade ju varit trevligare med honom hemma, men det är bra att vara ifrån varandra också, nästnästa vecka ska vi ju spendera med varandra 24-7!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0