Nu har jag kommit dit, till hårslitandet

Nu har jag kommit dit.
Till det där tillfället som jag visste skulle komma förr eller senare.
Nu sitter jag och sliter mitt hår!
Jag har kört fast.
Analysdelen känns alldeles för oproffsig, resultatdelen är för rörig, jag vet inte alls hur jag ska formulera min frågeställning för att få det att gå ihop i slutet och jag vet inte alls hur de vill att jag ska skriva.
Men det är då det är bra att ha ett gull som är bra på att ge åsikter.
Han har fått coacha mig den här morgonen, ibland kan det vara väldigt värdefullt att få höra någon annans åsikter och tankar.
Så nu har tankarna så smått börjar rulla igen även om jag är långt ifrån en lösning.
Men man kan väl säga att nu sjunker jag inte längre i kvicksanden, jag har åtminstone fått tag i en pinne så att jag inte ska drunkna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0