Redan när jag steg utanför porten

Redan när jag steg utanför porten hos Henke imorse kl 07.10 kände jag att detta skulle bli en bra dag!
Luften var annorlunda.
Lite ljummen och inte alls rå, och fåglarna kvittrade.
Gick en morgonpromenad med Josse i det sköna vädret och sedan blev det grötfrukost. Efter det gick jag över till Mira och lånade en bok och när jag kom tillbaka så hade gullet ställt påskliljor och en gullig lapp på bordet, vad glad jag blev!
Pluggade sedan hela förmiddagen och det gick riktigt bra! Efter lunch me pojken gick jag och David och tränade. Min första träning på månader och det gick faktiskt urbra. Hann lagom hem och duscha innan jag mötte upp Josse och Erik för att dela ut tidningar på campus i solen. Efter det lagade gullet middag till mej och efter lite halvslöande har jag nu kommit hem. Nu ska jag förhoppningsvis plugga lite till, om jag känner för det, jag måste inte, och sen ska jag städa undan lite och pyssla. Ha en lugn kväll i min ensamhet och äta lite popcorn för det har jag förtjänat. Redan när jag steg utanför porten hos Henke imorse kl 07.10 kände jag att detta skulle bli en bra dag, och det blev det!

image521

Kommentarer
Postat av: mira

tack så mkt för blommorna..är jättefina på mitt bord!

2008-04-02 @ 07:56:59
URL: http://mmmira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0