Dumma dator

Då var jag hemkommen från stan, med datorn men utan bredband. De kunde inte fixa det de heller (då va de inte vi som va dumma i huvudet). Anledningen till att det inte funkar sägs vara att usbportarna inte funkar som de ska, vilket är mycket mysko eftersom det funkar med portabla hårddisken och mp3spelaren osv. Så nu är kontraktet rivet. På vägen hem gick jag in till deras främste konkurent med endast en siffra i sitt namn och kollade med dem. Även där gjordes ett tappert försök, men icke. Min dator vill helt enkelt inte. Störigt som fasen faktiskt! Så nu får det väl bli ett fast bredband då, verkar inte finnas mycket mer att välja på. Men det pallar jag inte ta tag i nu, nu får det bli grannens skitsega med dålig täckning sålänge. Men man får väl vara glad för att jag har något alls.... Dumma dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0