Redan fredag

Klockan är nu 6.23 och jag sitter på jobbet. Klantig som jag var så glömde jag kolla igår när första barnet skulle komma idag. Så jag fick åka hit på säkerhet ifall vårt barn som ibland kommer vid 6.15 skulle göra det idag också. Det skulle han inte, så jag kom hit ganska mycket för tidigt. Men men, det är inte hela världen. Jag var faktiskt inte alls speciellt trött imorse fastän att klockan ringde 5.00. På sista tiden har jag varit oförskämt morgonpigg! När helst än klockan ringer så är jag redo att gå upp. Detta kan dock bero på att jag går och lägger mig kl 22 på kvällarna vilket gör att jag hinner bli ordentligt utvilad. Dessutom sover jag guddomligt bra i min nya 120 säng!
Så var det då redan fredag. Helt sinnessjukt vad fort tiden går, jag tycker nyss det var måndag och jag lämnade Henke på stationen. Idag slutar jag tidigt, kl 13, det är den stora fördelen med att öppna, att man får sluta så tidigt! Då ska jag ner på stan och lämna in bredbandet och datorn och så ska jag handla hårslingning. Ikväll blir det antagligen "slingkväll" hos Marie och Carro och på lördag blir det antagligen utgång med de samma! Hoppas få ett fungerande bredband i helgen så jag kan börja uppdatera detta lite bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0