Tisdagstema: Kärlek

När jag är med i tisdagstemat så vill jag ha en bild som liksom ingen annan har. Jag vill att bilden ska vara speciell, den måste vara bra och ingen annan ska ha en likadan.
På dagens tema kändes det dock lite svårt. Tisdagstemat kommer idag att översvämmas av bilder på barn, hundar, bästa vänner, familjemedlemmar, äkta makar och hjärtan. Jag har inga barn och ingen hund, men jag har massor med vänner, kära familjemedlemmar och en söt pojkvän. Men jag vill inte ha med dem. Inte för att de inte förtjänar det, för de betyder allt för mig. Men jag är rädd att jag ska glömma någon, det finns så många jag skulle vilja ha med och då skulle jag bryta mot ännu en regel som jag skapat för mig själv till tisdagstemat: Jag ska bara publicera en bild på varje tema.
Så, jag funderade på att inte ens vara med den här veckan eftersom jag inte kände att jag hade någon bra bild som skulle göra temat rättvisa. Men efter ett tag ändrade jag mig, man måste ju se det som en utmaning! Därför blev det tillslut den här bilden. Den känns passande eftersom det är en bild av en av de "hänglar" som jag gjorde till mina änglar till alla hjärtans dag. De som fick en sådan ängel är de som är mig allra kärast!


Kommentarer
Postat av: Lillmonster

Supersöt är den ju. :)

2008-08-07 @ 11:41:06
URL: http://lillmonster.com
Postat av: marie

hihi.. såå du liksom..

2008-08-18 @ 20:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0