Änglar från mina änglar.

Jag har någon sorts förkärlek till änglar.
Egentligen vet jag inte varför, det är väl för att de kan finnas i så många varianter och är så vackra. Dessutom gillar jag tanken av att vi alla har en liten skyddängel i livet. Det har i alla fall blivit så att jag köpt någon ängel då och då och helt plötsligt har det råkat bli en samling. Men inte en sådan samling att jag köper varenda ängel jag får syn på, nej de måste vara estetiskt tilltalande för mig. Sakta men säkert har dock samlingen börjat växa.

Igår kom jag hemhem till mitt kära hus i skogen för en hett efterlängtad julledighet. När jag släpat upp väskorna på mitt rum så mötte mig ett grönt vadderat paket på skrivbordet. Jag fick genast mina misstankar om vem det skulle kunna vara ifrån, och visst hade jag rätt.
Paketet visade sig innehålla två fina änglar skickade av mina änglar. Där fanns även ett litet kort om att de tyckte att änglarna skulle passa in i min samling. Visst kommer de att göra det! Så glad jag blev. Tack Josse och Mira, ni är för underbara!



Visst är de söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0