Att träna, eller inte träna tillsammans!

Sara och jag är så bra på att få ordning på vår träning tillsammans.... inte!
I måndags fick jag ställa in boxen. I onsdags fick hon ställa in simningen. Imorrn skulle vi köra box men så glömde jag ju att boka. Då bestämde vi att vi skulle simma idag, men det visade sig att Sara hade tänkt på måndag när vi bestämde det. Så då bestämde vi kl 18 imorrn men då kom jag på att jag hade tvättid plus att jag får lite dåligt samvete för jag överger Henke i 3 dagar i så fall. Sen kunde inte jag på tis och ons och Sara inte på tors kväll och jag inte på tors lunch.
Resultatet blev att nästa träningspass får äga rum efter nyår....
Då ska vi i alla fall bli bättre på att kommunicera, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0