Dan för dopparedan: Tisdagstema: Julpynt.

Även om det är dan före dopparedan så är det ju faktiskt tisdag kom jag på idag. Så då är det ju tisdagstema! Dagens tema är julpynt. Jag är en aning allergisk mot för mycket och för "plastigt" julpynt. Inte heller kommer det in särskilt många tomtar i min inredning, och varför måste allt vara rött? Jag vill att det ska vara klassiskt och vackert, men ändå lite egna påhitt. Men eftersom jag aldrig är i min egen lägenhet över jul vill jag heller inte pynta för mycket, det är ju så tråkigt när man kommer tillbaka efter nyår, man vill bara kräkas på julpyntet. Så i år satsade jag bara på mitt stora fönster. Hela pyntet fick gå i vitt och silver. Bilden är i sämsta laget för att jag vill publicera den egentligen, men det får väl bli ett undantag den här gången. Såhär se iaf mitt julpynt ut i år.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint pyntat. God jul!

2008-12-23 @ 22:31:52
Postat av: elida

Hejsan! Nu har jag varit inne här och uppdaterat mig lite på ditt liv. Många fina foton och roliga rader som vanligt =). Och skönt att höra att du inte skickar julkort... jag har varit usel på att höra av mig till dig. Ha en riktigt mysig jul!!! Kramar

2008-12-23 @ 23:14:34
URL: http://elidajosefina.blogg.se/
Postat av: mira

Va fint fönstret var! gillade det skarpt haha.

Ha en mysig julafton imorgon!

Stor Kram

2008-12-24 @ 00:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0