Den riktiga Stina är tillbaka.

Jag har hittat den riktiga Stina igen.
Hon som är hurtig, glad och peppad.
Idag var jag på gymmet kl 7 på morgonen, igår var jag på boxpass och imorrn ska Sara och jag simma.
Det går jättebra med maten och inte mkt onyttigt slinker ner i magen.
Ikväll är det middag hos Agnetha som gäller. Imorrn blir det simning och ev en sväng till Ikano innan jag ska tvätta. Torsdagens eftermiddag blir frisören (så gött det ska bli!) och på kvällen ska jag på adventsfika hos Marie. Så svischar ännu en arbetsvecka förbi. Helgen är än så länge oplanerad. Kanske är jag kvar i helgen och festar på lördag. Kanske blir det en liten sväng till Växjö, den som lever får se.
Det viktigaste är att den riktiga Stina är tillbaka, och nu börjar hon skymta ett 2 veckor långt jullov i tunneln....

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var hittar min sitt hurtiga jag? Jag har letat skitlänge!!

2008-12-02 @ 19:12:08
Postat av: Rebecca

Var hittar man sitt hurtiga jag? Jag har letat skitlänge!!!

2008-12-02 @ 19:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0