Fika och Australia.

Ikväll ska jag fika och gå på bio med två av kusinerna och deras brors flickvän. Vi skulle tydligen se en film som heter Australia. Jag har aldrig hört talas om den, men det blir säkert bra, verkar vara någon sorts kärlekshistoria om jag fattat rätt och sådana gillar jag! (Om de slutar lyckligt, Henke vet hur förtvivlad jag blir om de inte gör det. Jag är en äkta romantiker...) Ska bli trevligt att hitta på något efter att ha gått och ugglat och nästan frått ryck av rastlöshet här hemma. Dessutom älskar jag att gå på bio, man gör det alldeles för sällan. Imorrn blir det stan igen, å fika och stan med mina flickor, det ska bli så mysigt så!


Kommentarer
Postat av: mira

Åh den filmen skulle jag sett idag, men det blev uppskjutet tills på lördag. Har hört att den ska vara riktigt bra. Du får skriva vad du tyckte sen!



Å sen håller jag med dig om stilettklackarna, satan i gatan vad ont det gör...men skrik högt för då brukar de reagera...



Ha det gott vännen, å gott nytt år...fast vi rings väl på nyår?! Får se vem som hinner först i år;)

Puss å kram

2008-12-29 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0