Inte i år.

Jag brukar vara ute i så god tid.
Jag brukar faktiskt vara ute i väldigt god tid när det gäller det mesta, men det här gäller årets julklappar. Julstressen brukar inte vara något problem för mig, oftast vet jag vad jag ska köpa till mina nära och kära.
Men inte i år.
Idag konstaterade jag och Henke att vi måste byta julklappar i nästa vecka när han kommer till mig för vi kommer nog inte ses mer innan jul. F.u.c.k. Då vet jag vad jag ska göra i helgen.... Usch vad jag hatar att köpa saker bara för att man måste. Jag vill alltid ha en personlig tvist på saker jag ger bort. Men i år kanske man får lägga ner ambitionerna lite.... Har någon tips på vad man kan ge en 21-årig pojkvän, en 21-årig bror, en mamma och en pappa så får ni gärna gärna tipsa mig.... Dags att gnugga hjärnknölarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0