Jag är inte bra på att vara snofsig.

Jag är inte bra på att vara snofsig.
Mina naglar har kommit in i en period när man bara vill gråta över dem, sorgkantade nagelband och varannan nagel har blivit fläkt. Därför tänkte jag snofsa till mig lite såhär till utgången ikväll och köpte lösnaglar dagen till ära. Jag har aldrig använt lösnaglar innan och köpte därför sådana som redan är förklistrade, vill inte göra det svårare för mig än jag måste första gången. Nu har jag lagt på dem på första handen och konstaterat att jag verkligen inte är bra på att vara snofsig. Jag vet inte om jag fick på dem ordentligt och och trots att jag tog den korta modellen känns de jättelånga och lustiga. Det kommer bli en hel drös med saker som kommer att bli svårare att göra idag. Jag är alldeles för bekväm av mig för sådana saker. Imorrn åker de antagligen av...
Jag är inte bra på att vara snofsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0