Liten uppdatering

I förrgår när jag var på julfest med jobbet så skulle Henke titta på film på min dator. Resultatet blev att laddarsladden (som jag köpte i augusti) brände sönder. Med andra ord kan jag nu inte använda datorn innan jag kommit hem till Västervik och bytt ut den, jag har kvittot kvar där hemma eftersom jag köpte den där. Så nu blir det inte mycket bloggande av fram tills den nya sladden är fixad. Julfesten var förresten ganska usel. Maten var jättegod men underhållningen var pinsamt kass. Var bara där ett par timmar och visade min goda vilja men jag kunde lika gärna varit hemma hos Henke. Ikväll är det sista kvällen som Henke är kvar, han åker imorgon bitti. Så ikväll ska vi äta tacopaj och marängswiss och öppna ett par julklappar. En riktig myskväll med andra ord. Idag är näst sista dagen på jobbet innan jullovet och det är lugnt och skönt med bara 4 barn, lite av en lyx faktiskt. Herre göstanes vad skönt det ska bli med jullov! Det har varit fruktansvärt segt att gå upp på morgnarna den här veckan. Bara en julklapp kvar att fixa för övrig, eller kanske två, det får bli i helgen. För övrigt ska jag tvätta och ta det lugnt i helgen, kanske träffa Madde, vi får se. På måndag bär det av hemmåt till skogen och lugnet. Idag är det dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan. Lovet nalkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0