Tisdagstema: Uppmärksamhet.

Som svar till Miras kommentar, nej jag har inte slutat med tisdagstemat! Problemet har bara varit att jag varit så upptagen på just tisdagar och när jag kommit hem vid kl20 har jag inte varit peppad att ta tag i det. Men nu, nu ska jag vara med igen, jag gillar ju tisdagstemat!
Dagens bild på någon som både kräver och får uppmärksamhet. Tessans lilla Agaton är expert på att söka uppmärksamhet. På bilden får han också uppmärksamhet, men om just den uppmärksamheten uppskattas, det är en annan fråga det....

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Ha, ha ja du det är frågan, men en uthäftig bild:-)

Ha de gott

2008-12-09 @ 20:22:00
URL: http://caffepaus.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh världens sötaste lilla voffsing också!! :)

2008-12-09 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0