Trött, trött, trött.....

Skulle ha varit på boxpass just nu, men jag fick ställa in. Redan när klockan ringde imorse så skrek min kropp till mig: Fan ta dig om du går upp nu! Men jobbet väntade och det fanns ju inget val.... Sedan har jag varit så sjukt trött heeela dagen. Jag har gått omkring i någon sorts koma.
När jag kom hem dumpade jag bara sakerna innanför dörren, tog en tablett mot min dundrande huvudvärk å gick rätt isäng. Tänkte att det nog skulle bli bättre om jag bara fick sova en liten stund. Visst var det lite bättre när jag vaknade 20 min senare, men inte tillräckligt bra för att orka ett boxpass. Vid blotta tanken på att gå på ett sådant blev jag matt.
Så nu går jag istället inbäddad i myskläder å tofflor, har frusit i stort sett hela dagen. Jag är fortfarande liksom matt i kroppen och ett inställt träningspass har sällan känts så rätt även om jag får lite dåligt samvete för Saras skull. Nu ska jag bara gå å plocka lite och kanske ta mig en tur till affären om jag orkar, annars får det bli imorrn. Jag är iaf glad jag inte är på boxpass....

Kommentarer
Postat av: mira

Hej vännen!

Mår du bättre idag? Hoppas det! Annars kommer en krya på dig kram här!

Å en liten fråga också, har du slutat helt med tisdagstemat??

Puss

2008-12-09 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0