Imorgon när kriget kom.

Det finns en ungdomsserie som är skriven av John Marsden som är så jädra bra! Den kan jag verkligen rekommendera, grymt spännande är den och inte alls töntig trots att det är en ungdomsbok. Jag kom att tänka på den härom dagen och att jag nog skulle ta och plocka ner de där böckerna från vinden igen. Sagt och gjort, idag klättrade jag upp för stegen och rotade fram dem. Jag visste att jag saknade några böcker i serien och konstaterade idag att det var första och tredje delen av sju som jag inte hade. Därför gick jag in på nätet och kollade vad de kunde kosta för jag skulle gärna kunna beställa hela serien inbunden, för det är en sådan serie som jag vill ha fin och komplett. De var inte så dyra, 76 kr boken kan jag lätt betala för inbundna böcker. Det var dock då problemet uppdagades, en bok i serien går inte att hitta!  Varken på Adlibris, Bokus eller Bokia eller någon annanstans jag kan hitta så finns den. Det står att den är slut hos förlaget och har utgått ur sortimentet. Gissa vilken av böckerna som inte finns? Den första! Hur kan den första delen i en sju böcker lång serie utgå ur sortimentet??? Jag blir så arg så jag kokar!


Här är boken, som inte finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0