Förslag till bot mot rastlösheten...

Starta en myrfarm, raka av mig håret, bli Heffners nya Playboykanin, bli sumobrottare, utbilda mig till lönnmördare, åka till Afrika som volontär, bestiga Mount Everest, lära mig prata flytande kinesiska och latin, bli buddhist, lära mig backhoppning, öppna ett zoo, bli synsk, gå ut i vildmarken med endast en kniv och bli överlevnadsexpert, bli nästa Miss Universum, tatuera hela kroppen inklusive näsa och tunga, flyga jorden runt i en luftballong, sluka eld, operera tuttarna till storlek H, bli militant vegan, stjäla tavlan Mona Lisa, ha offentligt sex på Himmelska fridens torg (kräver dock en "medarbetare"), bli mormon, arrangera Sveriges största raveparty, bli nunna (Gud hör bön ni vet...), skriva en bok, hitta botemedlet mot cancer, bli asgrym på trombon, bli femte medlemmen i gänget i Sex and the city, bli Sveriges nästa Blondinbella..

Jag tror jag håller på antingen hitta botemedlet mot cancer (många skulle bli glada och man skulle bli maffigt rik!) eller bli Playboybrud det borde va rätt fränt ett tag i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0