Värdefullt

Jag kom isäng alldeles alldeles för sent i går kväll, eller inatt ska man väl säga. När jag väl lagt mig var jag övertrött och kunde inte somna. När jag äntligen somnat vakande jag flera gånger och vände på mig, puffade på kuddarna som inte låg bra, vände på täcket för det var för vamt och vaknade av att jag låg och huttrade för det var för kallt. Sen när klockan ringde vid 6.30 stapplade jag upp. Jag mådde jättelustigt, kände mig illamående, skakig, hjärtat "slog i magen" å jag kände mig helkonstig. Men jag kämpade i mig en macka, varvade med att ligga på sängen och gav mig av till jobbet. Vad mötte mig när jag kom dit? Tre personal och inga barn. Fy farao vad värdefullt det kändes att jag släpade mig upp imorse...

Kommentarer
Postat av: henrik

"värdefullt", känner igen det uttrycket haha.. kul att man gjort något språkligt avtryck =)

2008-12-26 @ 18:20:56
URL: http://blindtarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0