Dagens ord: Hängig

Igår låg jag kvar lääänge i sängen med gullet och bara hade det skönt, underbart! Extremt sällan som Stina inte går upp förrän kl 10.45!
Sen på dagen var jag mycket omotiverad till plugg så jag struntade i det och pysslade istället och spenderade eftermiddagen med min andra Stina. Riktigt pigg kände jag mig och vi gick rask promenad, åt kladdkaka och pratade. Men man ska ju aldrig tänka tanken att "nu är jag nog nästan frisk" för det slår ju tillbaka. På kvällen hade jag huvudvärk och var inte mitt trevligaste jag på drinkklubben som igår ägde rum hos Mira. Inatt har jag inte sovit bra och nu är min känsla bara trötthet. Trötthet och värk i kroppen, hängig i allmänhet. Ingenting vill jag göra, förutom att ligga i sängen. Så planerna som var gjorda för idag får nog ställas in, inte kul att göra det halvdant när man hellre skulle ligga inne hemma. Suck! Hela min hemmavecka går åt till att sega och tänka att man borde plugga mer än vad man gör...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du klarar det ändå, det löser sig alltid! Krya på dig! Kramen

2008-02-21 @ 10:16:14
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0