Förkyld? Äh, det gör inget!

Den där förkylningen har nog kommit ifatt mig nu.
Sitter här med min snoriga näsa, lite tjocka huvud och småömma hals.
Men det gör ingenting. Jag är bara så nöjd över att jag lyckades hålla mig frisk över helgen!
Den här veckan har jag faktiskt tid att vara sjuk! Jag ska "bara" sitta hemma och plugga, och plugga kan man göra med en rinnande näsa.
Dessutom har jag fått Astrid Lindgrens hela samlade verk i helgen! (Saknas bara några som jag ska få senare) Yesss! Tack till Jenny och hennes söta bror. Det innebär att jag nästan längtar efter att få känna mig lite sjuk så att jag med gott samvete kan bädda ner mig i sängen och marathontitta! Börjar jag inte känna lite lätt feber komma krypande?

Här kommer lite kloka citat av Astrids figurer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0