Good morning!

Jag älskar att gå upp tidigt!
Jag är också väl medveten om att den meningen medför att en del tycker att jag är helt dum i huvudet.
Självklart hurrar jag inte när klockan ringer kl 5.15 när jag ska ner till Malmö, såna tidiga morgnar gillar väl ingen. Men såna här morgnar när jag väljer att gå upp i skaplig tid. Vaknade kl 7.10, låg och drog mig till kl 8 då jag gick upp och åt frukost i lugn och ro, ringde pappa, diskade lite, bäddade och nu sitter jag här nyduschad och färdig med alla morgonbestyr innan klockan är 10 och innan andra ens funderat på att gå upp. Helt underbart skönt! Hela dagen ligger framför mig! Nu är det lite plugg som gäller innan det blir mys och packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0