Okontaktbar

Då var man alltså inne på en ny praktikvecka!
Mitt boende den här veckan strulade till sig lite så tillslut hamnade jag hos pappas kusin. Jag klagar absolut inte för jag får ett eget rum, de förser mig med mat och så bor de i Bunkeflostrand, alltså precis vid havet. De enda två nackdelarna är att Bunkeflo ligger en bit ifrån Rosengård, men det ska kunna lösa sig med att jag åker med Lena som jag bor hos eftersom hon också jobbar där. Den andra nackdelen är att det inte finns något trådlöst bredband här så den här veckan blir jag inte fullt så kontaktbar för omvärlden som jag brukar vara. Ingen msn och bloggen kommer inte bli som vanligt eftersom jag inte kan publicera några av mina egna bilder (där rök tisdagstemat imorrn,suck, det är något jag ser fram emot).
Men å andra sidan känner jag att detta kommer att bli en harmonisk vecka då jag kommer att gå långa promenader (gick en timma idag) och plugga en hel del, vilket är välbehövligt. Om förkylningen ger med sig ska jag försöka ta upp mitt nedlagda joggande igen. Dessutom kan det vara bra att inte vara så extremt internetberoende hela tiden, för det är jag! Så mina vänner, trots att jag inte är inloggad på msn så lever jag, bara så ni vet! Och visst känns det lite jobbigt, men samtidigt ska det bli skönt, jag finns ju alltid på mobilen (om den inte slutar funka helt snart, den drar sina sista andetag), men annars ska jag vara rätt okontaktbar den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0