En dag i min smak

Idag har varit en så himla bra dag!
Var inte alls dödligt trött när jag gick upp i morse som jag trodde att jag skulle va.
Gynekologbesöket kan ni ju läsa om i inlägget nedan, ett bättre sådant kan man inte ha, och allt såg bra ut också.
Jag åt frukost på ett café,ensam. Hur ofta gör man det? Inte ofta men det var underbart, jag satt där i min egen lilla värld i tystanden.
På rean fyndade jag massor, speciellt på Panduro, det är nog en av mina absoluta älsklingsaffärer, och de hade rea!
När jag kom hem kom gullet hit och åt lunch och sen stack vi iväg och simmade i en timma. Så nu är jag sådär härligt trött i kroppen som man bara kan va efter simning, och jag känner mig duktig.
Snart ska jag iväg till gullet som har ansvar för maten idag och äta tacos på min begäran. Så gott det ska bli! Sedan blir det fruktsallad till efterrätt.
Till på köpet har jag också hunnit skissa lite på tavlan och jag har fått min andra antagning och har nu säkert kommit in i Malmö till våren!
Jag har haft en innehållsrik dag som samtidigt varit så soft och skön, det är en dag i Stinas smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0