Glädjebesked

Gårdagens glädjebesked kom från min lilla Tessan. Vi har hållit ihop sedan gymnasiet och är till på köpet sysslingar, hon är en av mina favorittöser. Nu har har hon bestämt sig för att plugga i Lund i höst, och att bo i Malmö de första två månderna! Jaaa! Det passar ju alldeles utmärkt, då kan vi ju träffas mycket mer! Dessutom ska hon och hennes kompis låna en trea på Bo -01, vilket innebär att jag kan komma och våldsgästa dem ett par veckor under min praktik, så bra så bra.... Vad glad jag blev! Nu får vi förhoppningsvis ha tösaträffar i Lund i vår!



Det får bli en glad häst eftersom jag inte känner en mer hästtokig person än Tessan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jasså, det va mer än vad ja visste, måste betyda att hon bestämt sig nu då, på nyår va hon väldigt klyven...kul kul, det löser sig ju som sagt alltid! tänker på din praktik o så:) kram på dig

2008-01-14 @ 10:47:32
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0