Hälsopedagogik och myskväll

Idag har jag varit på sista lektionen i hälsopedagogiken, med en aning sorg i hjärtat kan jag erkänna. Den här kursen har varit suverän och det känns trist att den är slut. Det som är mindre trist är dock att jag inte fick en enda liten komplettering och VG på hemtentan! Yes va gött, när jag faktiskt hade lagt ner en del energi på den. Ska bli intressant att se vad slutbetyget blir, man kan ju hoppas på VG men jag har svårt att tro det.

Ikväll ska gullet på träning så jag ska gå hemma i min ensamhet och det ska bli skönt. Inte för att jag inte gillar att umgås med honom, men man behöver ensamtid också!  Ska kanske städa, om jag inte ska göra det imorrn, har inte bestämt mig ännu, men jag ska nog iaf sätta igång och måla på tavlan. Så nu åker mysbyxorna på och myskvällen i min ensamhet kan börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0