Hemska tanke

En kursare till mig sökte in till våren till samma idrottskurs som jag gick förra våren. Jag trodde hon lätt skulle komma in, men det gjorde hon inte, jag blev väldigt förvånad. Nu är det så att hon som är ansvarig för idrottskursen även är kursledare för utomhuspedagogiken så vi började diskutera det idag. Då visade det sig att det är så många som sökt till idrotten inom programmen i år att de inte tar in några alls från fristående kurser, inte en enda.
Tänk då vilken tur jag hade! Hade jag sökt i år hade jag inte kommit in. Och idrotten som var en kurs som var jätte utvecklande för mig, och som gav mig massor. Den hjälpte till att forma mig som jag är idag, det kanske låter överdrivet men det är sant, jag hittade ett nytt sätt att se på saker genom den kursen.
Hemska tanke då om jag inte hade kommit in..... Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag gjorde det!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0