Duktig Stina

Det gick snabbare att stöka av min lista än jag trodde, jag har faktiskt hunnit sega lite idag med, men inte mycket. Jag har:
Betalat min ena hyra (denna månaden har jag ju 1.5 hyror, nästa 2, tjoho!)
Gjort adressändring på nätet
Kollat upp hur jag ska göra för att skriva mig i Linköping (ha ju gjort sånt flera gånger innan men nu var det ju två år sedan och minnet rymmer inte allt)
Kollat lite på alternativen när det gället bredband (det är jobbigt att inte bo i studentlägenhet där sådant inte ingår!)
Stämplat på ett kuvert (sen ska jag skriva ett kort också)
Klippt flisofix (till gardinerna mina söta mamma syr till mig)
Sytt ett överdrag till min soffa (3.5 m långt och 3 m brett, det är inte lätt att tampas med, men det blev jäkla bra)
Målat på bordsbenen och kroken (igen)
Rotat fram en balkongstol och ställningar till tv
Letat fram undanlagda saker
Börjat packa
Sedan har jag punkten kvar att leta upp skruvar men det kan jag nog inte göra utan pappas hjälp. Nästkommande punkter på listan är nu att fortsätta med packningen, gå bort å dutta dit en färgklick på krokarna som jag tror behövs och en promenad.
Duktig Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0