Malmö Jävla Högskola kan ta sig i arslet

Jag får fan spunk på Malmö jävla Högskola.
För att jobbet ska kunna sätta min lön i augusti så måste jag få ut mitt examensbevis, och Malmö högskola har ju bara en liten handledningstid på 5 veckor för att göra det. Så alltså måste jag fixa det nu. Dock har jag inte fått in alla mina poäng i Ladok ännu trots att det är minst två veckor sedan min examinator sa att han skulle rapportera.
Då jag pratade med en tant i förra veckan sa hon till mig att ringa Studeradeexpeditionen för att prata med dem.
Jag går in på Mahs hemsida och tittar, jag kopierar och citerar:

Öppettider under sommaren 2008
From V26 tom V29 10-12
From V30 tom V33 är Studerandeexpeditionen helt stängd.
Vid akuta ärenden kontakta studieadministratörerna i B230.
Under V26 tom V31 har vi telefontid 10-12. Ring då via Malmö högskolas växel på 040-665 70 00.


Vad jag vet så är det vecka 27 nu och alltså ska de ha öppet, så jag ringer 10.20 idag till växeln. Men enligt växeltanten har studerandeexpeditionen stängt till 4 augusti. SKÄMTAR NI ELLER!!!???
Istället kunde jag bli kopplad till studievägledarna, så jag gick med på det. Men efter 20 min i telefonkö la jag på.
Jag blir så jävla lack!
Nu har jag skickat in pappret och hoppas på att det ska ordna sig ändå (vilket jag inte tror). Får prova å ringa imorrn igen å se om de e nån skillnad, kanske tanten i växeln fattade fel?
Det är inte jag som gjort fel denna gången och ändå är det jag som får lida för det och som får reda upp skiten. Gullet påminde mig idag om att jag snart är färdig me Malmö Högskola. Tacka faan för det, den dagen som examensbeviset dyker upp här ska jag fira med champagne (trots att jag inte ens gillar det) bara för att jag inte behöver ha mer att göra med dem någonsin.
Malmö jävla högskola kan ta sig i arslet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0