Ännu mer jobbprat

Jag har fått en jobberbjudande till!
På mailen låg det ett meddelande idag när jag kollade efter, lustigt att hon inte ringde...
Det är en tjänst på en förskola i Malmö som är helt nybyggd så jag skulle få vara med och starta upp verksamheten. Det är både plus och minus med det. På nybyggda ställen brukar lokalerna vara super och man får vara med och bygga upp en verksamhet från grunden. Å andra sidan måste alla barn skolas in, det blir många småbarn och det kan vara jäkligt jobbigt att bygga upp en verksamhet.
Det största problemet just nu är nog snarast att jag börjat ställa in mig på att flytta till Linköping.....
Lösningen för tillfället blir att ändå åka på intervjuerna på tisdag i Linköping och se hur det känns. Får sätta lite press på dem att jag har nåt annat pågång så får vi se var jag hamnar sen. Små steg i taget....
Jag påminner mig själv om att hur jag än gör är inget beslut för evigt. Skulle jag inte trivas på ett ställe så kan man sluta, man kan ändra sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0