Paff men glad!

Idag hade jag fått mail från min examinator.
Jag mailade honom i söndags eftersom jag inte hört från honom på en vecka, ville bara höra så att inte något mail kommit bort eller så. Svaret jag fick idag var:
Hej Stina, ursäkta dröjsmålet men jag kan nu meddela att jag efter vägande fram och tillbaka kommit fram till att ditt arbete inte bara är färdigt utan dessutom kommer att få betyget VG.
What??!! Jag har fått vg på mitt examensarbete!
Jag är helt paff! Visst sa han att han tyckte att det var en väldigt bra uppsats, men att han tyckte den var SÅ bra trodde jag aldrig!
Mitt syfte var aldrig ens inställt på att få vg. Visst ville jag skriva en bra uppsats, men vg brukar vara att sikta mot stjärnorna så det hade jag inte i åtanke ens en gång. Lärarna som har tjatat så mycket om hur många fördelar det är med att skriva i grupp, där fick ni! Jag har bevisat att ju fler kockar desto sämre soppa. JAG har skrivit en VGuppsats, alldeles SJÄLV!
Jag är som sagt jäkligt paff, men jäkligt glad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0