Romantik

Igår kväll hade gullet och jag en riktigt romantisk kväll!
Vi åkte in till stan vid 18tiden för att gå på restaurang. Vi hade inte bestämt oss innan för var vi skulle gå, men vi hamnade tillslut på Aptit, vilket vi verkligen inte ångrade. VIlken god mat!!! Vi åt ryggbit med klyftpotatis, rödvinssås, kryddsmör med soltorkad tomat, örtolja och grillad vitlök. Det var helt ljuvligt gott, något av det godaste jag ätit på länge! Det kan jag verkligen rekomendera!
Sedan hade vi en stund över tills bion skulle börja, så vi promenerade runt i stan i solen och avslutade promenaden på mcdonalds med varsin glass. Efter det var det lagom att gå till bion, vi hade valt Indiana Jones. Jag är väl inte superfan av de filmerna, men det var lite i brist på annat och det är ju nästan lite kult. Filmen var väl helt okej, men lite väl fåniga aktionscener ibland och så var den ganska förutsägbar. Då har man sett den, men det är väl inget jag ser igen på ett tag.
Självklart så fanns det ingen buss när vi ville hem, det är så störigt att det inte går några bussar mot Campus mellan kl 22.45-00.30 på vardagar! Det var lite kyligt så att vänta eller gå var inget alternativ, det blev en taxi.
En riktigt mysig kväll som avslutning på den här terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0