Sugen

Jag är så grymt sugen på att åka utomlands igen!
Men det kommer inte att hända på ett tag, suck!
För de få veckorna jag är ledig i sommar är inte gullet (eller någon annan heller för den delen) lediga och sedan när de är lediga har jag börjat jobba. Det bra med att jobba är att man tjänar skapligt med pengar så man kan åka utomlands. Det dåliga med att jobba är att man i början inte har tjänat ihop till en enda semesterdag, så man kan inte åka. Därför blir det först i vår som det kan bli tal om någon utlandsresande. Suck!
Men men, jag ska väl inte klaga, jag har ju iaf varit en vecka på Cypern i år, det är det inte alla som har. Men det värsta är väl att det ger mersmak.... Så åka ska jag, frågan är bara när....



En underbar Pina Colada i skuggan vid medelhavet,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0