Äntligen inhandlad

Idag har jag äntligen inhandlat en. En portabel hårddisk.
Jag har tänkt köpa en i evigheter, för hemska hemska hemska tanke om datorn skulle få för sig att krascha eller nåt liknande så att alla mina tusentals bilder skulle försvinna!
Så nu ska jag börja föra över kopior till hårddisken, frågan är om jag ska rensa lite i dem innan först, men då kommer det ta evigheters evighet är det värsta....
Till på köpet inhandlade jag också en badrumsmatta, två spel, pickniktallrikar, balsam och två stämpeldynor.
Så dagens besök till Samarkand var mycket givande!
Nu ska jag klura på hur jag ska göra ikväll, och så borde jag nog plugga lite också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0