En effektivt bra dag

Jag är en sådan där person som gillar att vara sjukt effektiv under en stund för att sedan kunna ha det lugnt å skönt.
Så idag har jag redan innan kl 11 lyckats klara av att: äta frukost, blogga två inlägg, varit på bibblan och kopierat och lånat en hög med böcker, varit på vinden, snabbdammat och dammsugit och torkat golvet (inte världens mest noggranna dock...) och diskat!
Satan va nöjd jag är!
Nu återstår det att läsa lite litteratur, gå och handla till middagen och laga den, packa, titta lite på skolarbete, fixa mina naglar. Det hinns med ganska snabbt å sen tänker jag ta det lugnt innan det är dags att  fixa till mig för kvällen då det är dags för drinkklubbens sjätte träff, denna gången hos Sara. En bra dag igen helt enkelt!

image520

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0