Helgplaner

Så var den veckan också gången, imorgon är det redan fredag. Det är inte klokt vad tiden går fort!!!
Imorrn bär det av till Karlskrona för att spendera helgen med Henkes familj, ska bli skönt och mysigt. Ska dock träffa Henkes släkt på lördag, är inte orolig direkt men det är ju ändå alltid lite pirrigt! Man får ju bara en chans att göra ett första intryck som det heter. Men Henke har sagt att de inte är farliga, jag ska bara vara beredd på att svara på en massa frågor, och vara social är jag faktiskt himla bra på om jag vill. Så det ska nog vara lugnt.
Imorgon bitti ska jag förresten på något jag aldrig varit med om innan. Lena som jag bor hos går hos en frisör som ibland har morgnar när hon bjuder på frukost och fixar till en i håret, gratis! Så eftersom man får ta med sig någon så ska vi åka dit imorgon bitti och äta frukost och styla oss lite. Inte ofta man kommer stylad till dagis, haha! Men roligt ska det bli!
Nu ska jag dock ta tag i att packa min väska och göra lite annat  såntdär nödvändigt man måste göra innan man ska åka någonstans. Ha en bra helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: josse

Kommer gå finfint!!!
Själv ska jag till Sthlm i april!
Ha en underbar helg och vad mysigt att få håret fixat så där på morgonen en fredag dessutom:)
Puss & Kram

2008-03-06 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0