Tisdagstema: Fritid

45372-493

Veckans tema på Tisdagstemat är fritid. 
Jag valde en bild som visar på det jag gör allra mest, även om jag är en mångsysslare, bilden visar ett av alla mina pyssel.
Pysslar är verkligen det jag gör allra oftast, och då i alla dess former.
Jag gör allt från kort till stämplar till smycken till det som visas på bilden, presenter.
Jag älskar att göra små presenter som jag sedan går och stoppar i mina vänners brevlådor för att överraska dem. Anledningen till att jag tycker det är så roligt med dessa presenter är flera faktorer, jag får ett mål med mitt pysslande så det inte bara hamnar i en låda, jag gillar att göra saker personliga, och jag älskar att göra någon glad. (förhoppningsvis) Det finns alltid en anledning till att  ge bort en present till någon. (Snart är det ju t.ex. påsk. Visste ni att påskharen har slopat äggen i år för en något mer praktiskt förvaring?)
Dessutom får jag utlopp för min kreativitet och det gör mig så harmonisk att sitta och pilla. Fick jag inte pyssla skulle jag nog långsamt tyna bort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0