Dagen idag

Dagen idag:
Var skittrött imorse så när Henke ville mysa fick han en halvdöd Stina att mysa med. Men vi gick iaf på en morgonpromenad!
Ganska snorig å nysig, men mådde inte dåligt.
Packade och åkte till Malmö vid 10.12, framme vid 12.12.
Gick på stan och köpte en massa pill på Systrene Grene, jag äääälskar den affären. Pärlor i massor blev det!
Efter det var det arbetsintervjun. Den gick faktiskt väldigt bra och jag var inte alls nervös. Jag tror inte jag kommer att få jobbet men jag gjorde vad jag kunde och är nöjd.
Svängde in i en annan pärlaffär på vägen hem sen, köpte där med.... Hoppsan vad mkt pengar det fick på pärlor den här dagen....
Tog bussen hem å hann bara slänga av sakerna innan jag skjutade Lena som jag bor hos till vårruset, sen fortsatte jag till Västra hamnen för en dejt med Tessan! Vi satt i solen på Espresso house å åt mackor och sen gick vi en promenad på stranden, jättemysigt!
Stolt över att jag lyckats köra igenom hela Malmö så kom jag hem och lyckades sätta igång larmet på huset. Men det fixade sig utan några vakter som kom och knackade på.
Nu blir det till att slå sig ner framför tvn en stund innan det blir dags för sängen, har varit en intensiv dag.
Imorrn är det praktik som gäller med mina Rosengårdsbarn, kul och jobbigt på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Bella

låter som en bra dag!

2008-05-05 @ 21:15:17
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hoppas du får en bra kväll :)

2008-05-05 @ 21:17:37
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0