Lilli och Sussi

Då var man hemkommen ifrån Sivans.
Icke onykter eftersom jag bara druckit 4 cider på hela kvällen och den senaste för över en timma sedan.
Crewfesten var trevlig, vi hade Lili och Sussi på besök, haha, och så vann vårt lag tävlingen!
Vid kl 23 var jag så trött så jag bara gäspade, men eftersom jag hade gästkort och visste att klass 1 skulle ut så gick jag dit. Det var inget jag ångrar heller, och det var sjukt mkt folk på Sivans för att vara på en onsdag. Men när Stina skulle hem så gick jag också, höll henne sällskap upp till hennes skjuts.
Träffade en tjej på Sivans som jag känner, ganska ofrivilligt men jag känner henne. Hon är en sådan person som alltid ska vara i centrum och som ofta är mindre trevlig.
Det första och enda hon sa till mig idag var: "Guuuud va kort du e,vilken jäkla midget"
(midget betyder dvärg på engelska för er som inte vet det. )
Saken är inte den att jag blev ledsen,för det blev jag inte. För det första vet jag om att jag är kort, för det andra så vet jag att man inte ska lyssna på ett ord som kommer ur den bitchens mun.
Det jag funderar på är däremot varför.
Varför var hon tvungen att säga så? Vad fick hon ut av det? 
Jag tycker synd om sådana personer som inte har mer att säga än så.
Nu är det dags för en macka, sen är det sängdags. Ikväll blir det till att sova ensam, lovade Henke att inte ringa och väcka honom idag. Egentligen brukar han inte ha så mkt emot det, men grejen är den att jag får höra det så jäkla länge efteråt sen. Den tillfredställelsen ska han inte få,nej nu ska jag sova själv, så det så!


De här var på sittningen och vårt lag vann som pris att få utnyttja dem hela kvällen, haha.

Kommentarer
Postat av: stina h

Du tjejen, jag har funderat över den jäkla kommentaren i flera dagar nu. varför säger man så? jag blir så förbannad på henne. Måste hon alltid vara i mitten? Inget att bry sig om men ibland undrar man vad hon tänker? Jag gillar dig i massor, lång eller kort stor eller liten spelar ingen roll. Du är min favvo Stina/// Kramar den andra stina

2008-05-30 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0