Vilken kväll!

Gårdagskvällen var väldigt väldigt lyckad!!!
Gänget var jag, bror, Kim, Josses syster Julia och hennes kompis Anna. Kändes som att alla mina kompisar antingen jobbade eller hade varit ute kvällen innan så man visste inte riktigt hur det skulle bli. Men vi har riktigt roligt!
Först satt vi här hemma och drack lite, sen gick vi till Karin på förfest på vad Daniel kallade en riktig förfest.
Vid 22.15 tiden gick vi ner till Amfium för att lyssna på coverbandet Duojag. Shit va bra de va! Jättebra blandning av låtar så det fanns något för alla, och de gjorde dem riktigt bra också! Vi dansade som tokar! Dem vill jag lätt se fler gånger!
Efter spelningen hann vi vara en liten stund i discotältet och köpte en guddomligt god hamburgare. Kvällen tog slut alldeles för snabbt kändes det som, när det var slut så kunde man lätt ha varit där en timma till.
En av de roligaste kvällarna på länge!
I veckan är det crewfest som gäller, och så pumptömning på lördag, nice!

Duo Jag

Riktigt grymt band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0