Imorrn är det fredag

Idag var det fruktansvärt segt att gå upp ur sängen. Jag ville bara ligga kvar och blunda, bara lite till.... Men så fick jag påminna mig själv. Det är torsdag idag, redan början av slutet av arbetsveckan! Dessutom kommer Henke hit ikväll och jag har inte träffat honom på nästan 3 veckor nu, så det ska bli dundermysigt. Och imorrn blir det ännu bättre, börjar inte förrän kl 9 så man kan ta sig lite sovmorgon, sedan har jag tagit semester från kl 13 plus att jag har möte 10-11. Det innebär en väldigt kort arbetsdag, sen är det bara hem och svida om för på kvällen är det middag och Betnér som gäller. Fasen vad roligt det ska bli!!! Kvällen ska dessutom avslutas med en cider tillsammans med Jenny och Madde, och så Henke då såklart. Resten av helgen ska bara vara lugn å skön.
Med tankarna på det så tvingar man upp sig själv och vacklar runt med halvslutna ögon. Imorrn är det fredag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0