Var är Stina?

På tisdagar har jag en timmas friskvård på morgonen, så jag börjar först kl 9. Igår kväll funderade jag på om jag inte skulle ta och friskvårda mig lite idag, gå och simma eller gå en promenad kan man ju göra fastän man är förkyld. Men nej, trots att jag vaknade tidigt imorse så pallade jag bara inte, låg bara kvar i sängen och bara va. Energi och vilja är något som saknas just nu. Jag orkar bara inte ta tag i saker, jag orkar inte vara hurtig. Vilket blir en ond cirkel eftersom jag får ännu mindre ork när jag inte tränar.
Jag känner inte riktigt igen mig själv.
Var är den glada, peppade Stina som kan vara så äckligt hurtig? Den här Stina går runt och bara är, skulle helst gå runt i mysbyxor hela dagarna och funderar på att skita i att gå till jobbet när klockan ringer på morgonen. Hon gör inget kul, och försöker knappt ta tag i något heller, är nöjd med att sitta hemma och uggla. Jag måste försöka hitta tillbaka lite till den gamla Stina, annars kommer den här Stina att ruttna bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0