Allt på samma gång

Det är så konstigt att allt alltid ska komma på samma gång!
Förra helgen skulle jag ju ut med Marie, då blev jag bjuden på fest i Söderköping.
Denna helgen ska jag till Växjö, då blev jag bjuden på badtunna och fest i Västervik.
Men hur många helger har man inte haft då man inte haft något planerat,  och då är det inte en jäkel som vill bjuda en på något!
Likadant är det med killar.
När man är singel så är det vissa perioder rena öknen.
Men så fort man skaffar pojkvän så dyker de upp som flugor kring koskit.
Så jädra typiskt är det och jag blir så sur!
Jag hade jättegärna badat i tunna med grabbarna grus i helgen, men varför måste det vara just en sådan helg som jag redan har något så definitivt planerat???
Därför kanske jag ska börja låtsas nu att jag har en riktigt seriös plan för nyårsafton, som inte går att ändra på. Då kanske det börjar trilla in inbjudningar bara för det, och då kan jag välja och vraka!

Kommentarer
Postat av: elida

Hej hej. Vill bara tala om att jag varit här och läst lite, har inte blivit av på länge. Hoppas allt är bra med dig. Fick ditt brev förut, har inte blivit något svar än tyvärr. Kram och puss

2008-11-02 @ 13:02:51
URL: http://elidajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0