Jag ska bättra mig!

Jag vet, jag är ledsen. Min blogg lite i en bloggdvala just nu.
Främst för att jag inte har något bredband hemma men också för att min tillvaro är lite lite hektisk just nu. Jag var till exempel helt övertygad om att jag har bokat tvättid tills i söndags, men det hade jag visst drömt. Och idag trodde jag att jag skulle på kurs med jobbet, men det var ju nästa vecka som det var, så nu blir det photoshopkursen istället. När Stina inte har koll på sakerna runtomkring sig, när hon glömmer saker, då är det mycket! Henke var helt faschinerad i söndags att jag inte hade koll på min tvättid, det brukar vara han som står för såna fadäser i vårt förhållande.
Nej som sagt, det är mycket nu, fika igår, kurs idag, flickorna kommer på fredag-söndag (yippiee!) och så rullar det på.... Jag överlever, absolut, men så mycket bloggande blir det liksom inte tid och inspiration till, förlåt.
Jag lovar att jag ska bättra mig, när läget lugnat ner sig lite, då ska jag bättra mig igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0