Testet

Idag gjorde jag testet, testet att se om jag kunde springa lika bra som jag kunde förra gången då jag blev helt impad av mig själv. Mitt i middagslagandet kom jag på att det vore ju smartare om jag sprang innan jag åt mat, så när maten var klar ställde jag den till sidan och stack ut på rundan.
Resultatet?
Det gick skitbra den här gången också! Jag sprang exakt samma runda som jag gick igår, då gick jag den på 1 timma, idag sprang jag den på en halvtimma. Bra för att vara jag.
Därmed kan jag nästan konstatera att min grundkondition har blivit bättre. Jag vet i fan hur det gick till, som han sa, men bättre är den. Och hur gött är det inte att helt plötsligt ha bättre kondition utan att man ens ansträngt sig för det?



Obs! Inte jag på bilden, tyvärr... Men man kan ju få drömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0